Бароко і класицизм
1. Укажіть значення
слова barocco:
а)
«філософський, мудрий»; б) «дивний, взірцевий»; в) «приємний, ласкавий»;
г)
«вигадливий, химерний».
2. Класицизм виник як
мистецтво:
а) розуму,
правил і логіки; б) відображення реальних подій; в) зображення потойбічного
світу; г) відображення людських почуттів.
3. Укажіть, як називали
добу класицизму у Франції:
а) «доба
Расіна»; б) «доба Мольєра»; в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена».
4.Укажіть справжнє
ім’я Мольєра:
а) Жан
БатістГренуй; б) Джон Гріффін; в) Жан Батіст Поклен;
г) Семюель
ЛеггорнКлеменс.
5. Укажіть основну
пристрасть панаЖурдена, героя п’єси Мольєра:
а) до всього
нового; б) до всього прекрасного; в) до всього старовинного;
г) до всього
дворянського.
6. Укажіть, чого, на
думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя:
а)
багатства; б)порядного чоловіка; в) титулу; г) знайомств при
дворі короля.
Завдання з вибором кількох
правильних відповідей
7. Укажіть, яких
учителів запросив до себе пан Журден:
а) учителя
танців; б) учителя малювання; в) учителя музики; г) учителя
фехтування.
Завдання на встановлення
відповідності (логічні пари)
8. Установіть
відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси
«Міщанин-шляхтич».
а)
Клеонт;
1) Ніколь;
б)
Ков’єль;
2) Доримена;
г) Дорант.
II
Розгорнуті відповіді на запитання
9. Проаналізуйте
поезію Джона Донна «Щоб мучить мене…».
10. Вкажіть основні
риси класицизму як літературного напряму та найяскравіших представників.
III
Твір-мініатюра (одне питання на вибір учня)
11.
1) Над чим
мене змусила замислитися барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?
2) Яким я
уявляю героя барокової поезії (на прикладі прочитаних творів)?
3) Чому
сцени навчання пана Журдена викликають сміх?
4) Чому граф
Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?
5) У чому я
вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
Немає коментарів:
Дописати коментар